دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

خیلی دلم گرفته من اصلا نرمال نیستم

من تنهام هیچکی نه بهم زنگ میزنه نه اس میده حالا که نیاز دارم، پسر خالم اس داد و زنگ زد اما جوابشو ندادم خوشم

نمیاد دیگه ....،

دوستامم که همشون از وقتی تعطیل شدیم سر به نیست شدن،بی معرفتااااا،

آبجیامم نیستن خودم تنهام،دیوونه بودم دارم دیوونه تر هم میشم خیلی دلم گرفته خیلی خیلی خیلی...

حوصله ی هیچکاری رو ندارم نمیدونم باید چیکار کرد،یهو میخندم یهو دلم میگیره،قاطی کردم دیگه.......

 

*

*

*

اینو ببینید اللهی قربون این خانوما بشم که همیشه وفادارن به شوهرشون تا اینجام ولشون نمیکنن ببین با این محبتش

شوهرشو خفه کردهههههههه

*

*

*

 

 



نظرات شما عزیزان:

safoura
ساعت21:28---19 تير 1390
ای بابا حال منم چندان تعریفی نداره دست نزار رو دلم که خونه

safoura
ساعت21:28---19 تير 1390
ای بابا حال منم چندان تعریفی نداره دست نزار رو دلم که خونه

kimia
ساعت21:05---18 تير 1390
سهلام دوست گلم!
خیلی جلب بودا
من آپم بیا!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 تير 1390برچسب:, ] [ 20:25 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 209107
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران